Detta är ju apfränt

1kommentarer

Hej! Igår drog vi hastigt & lustigt till Sthlm. Vi tittade på musikalen Hairspray som jag var något skeptiskt åt till en början, efter att ha sett filmen, men FYTUSAN så bra det var! Fullt med proffsiga kändisar & i princip ALLA scener var totalt snygga. Inte en sekund var tråkig. Var nästan så att jag sprang opp på scenen när dut-dut-dut-dut-dut-dut-dut-låten spelades & började dansa också, det är låten vi dansar till i staden. Tack mor för en underbar dag. Blev trerätters på något ställe efter, satt bredvid en 3vlig tjej som hade likadan kjol som mig!!!! (jag var snyggast i den:-) Iaf det var bra att mor drog med mig ♥

Em, Tjena Lena! Min moster har äntligen fått igång sin dator, kors i taket, så nu har hon läst vad som förssiggår i mitt liv. Är inte teknik fränt?

PUSS
//Jk

1 kommentarer

E

01 Nov 2009 16:17

Självklart var du snyggast :)

Kommentera

Publiceras ej