I ett tandborstfodral

4kommentarer

Mor köper mascara, för en gång skull, gömmer den för en viss person, kanske moi? Några veckor passerar. Var är min mascara? Hon har gömt den så bra att hon inte hittar den själv. En vecka går, mor börjar skratta comme un fou när jag pratar i telefon med Siri i tolv minuter(vi återkommer till detta). Jag lägger på & undrar vad mor går på för droger egentligen, vad har jag missat? Äntligen är mascaran funnen! I ett tandborstfodral!! Jippie!!!! Enda problemet är att den nu sitter där den sitter. Min mor är galen. Tur att jag är hennes motsats liksom!

Iaf, jag har pratat i telefon med Siri i tolv minuter.

JAG ÄR VÄRLDENS BÄSTA JULLAN!

4 kommentarer

pp

23 Nov 2009 16:57

Jag älskar verkligen din mamma! Hon är så otroligt rolig!



Kärlek till henne, ge henne en kram från mig!



puss

vijrie,

23 Nov 2009 16:57

Jag älskar verkligen din mamma! Hon är så otroligt rolig!



Kärlek till henne, ge henne en kram från mig!



puss

E

23 Nov 2009 21:28

Haha Åå, vad vår mor är för söt!! LÖV hör <3

Jk

23 Nov 2009 22:05

Det skall bli Viktor. Det skall bli Viktor. Hon är bra. Hon är bra.



Två kramar levereras till min mor, mor. Från dig, dig. PUSS PUSS

Kommentera

Publiceras ej