Lägesuppdatering:

4kommentarer

LYCKLIGA LYCKLIGA JAG! detta har varit en mäkta konstig dag, det är vulkanmoln som brinner vid ishallen, halva skolan är sjuk & det är konstigt. Jäpp-läpp, konstig dag alltså. Men gissa om jag blev allra gladast på jorden, nästan, när jag hämtade posten idag? DET blev jag. Brev är närapå det bästa jag vet. Snart skall jag dansa, och morsan vi måste till STHLM!!!!!

Livet leker, jag orkar inte skriva mer. Funderar på att göra en uppföljare på Törnrosa. Den skulle nog heta Törnrosa 2.

HEJ SVEJS!

4 kommentarer

E

17 Nov 2009 18:12

Du är allt för rolig!! Vad ska inhandlas i STHLM? Jag har en deal, om du har gjort alla dina uppgifter i skolan (jag menar ALLA!) innan 1 dec så bjuder jag på resan till huvudstaden 2dec! vad sägs om det? antar du utmaningen?!

pusssss

Siri

19 Nov 2009 17:33

Eyy.. Tyck att jag är megasupersnäll här va, jag har bestämt mig för att inte skvallra trots allt ;D

mamma <3

20 Nov 2009 17:33

VA!!!

Siri - vad menar du nu då??

vitkor,

21 Nov 2009 22:30

Jag har aldrig sett törnrosa...

visst är det underbart att få brev, även om det är en räkning så är det underbart att någon har tagit sig tid att posta något till just mig! i love it.

Kommentera

Publiceras ej