Tvätta örona medelmåttigt.

0kommentarer

Jag sitter och stickar på min rätsidiga, vaniljvita överraskning & lyssnar på Sainte-Colombes till en början melankoliska låt, Tombeau les Regrets, som sedan blir lite hoppfull, medan jag väntar på att få träna i en halvtimme framför teven samtidigt som jag ser på Uppdrag Granskning. Undrar vad låten handlar om egentligen?

Idag har jag tagit bort mitt tandsmycke & en tand. Jullan började såklart gråta, frågade om det blödde, nejnej inte så mycket. Näää, vilken tur då, halvt om halvt övertygad. Sitter & funderar lite, dags att gå Men tack då så hemskt mycket, det var ju faktiskt ganska bra att bli av med den trots allt. Jag har ju bara kunnat äta på ena sidan fram tills nu ju.
Jag kan inte förstå varför tandläkaren tittade konstigt på mig? Jag är i alla fall glad att äntligen, i mitt femtonåriga liv, bli av med min sista mjölktand. Nu väntar vi bara på tandfen & nästa kapitel i mitt liv!
& tro mig, DET BLÖDDE

//JK



Kommentera

Publiceras ej