Big Brain!

1kommentarer

Big Brain Academy! Något man inte visste att man inte kunde leva utan innan man spelade det. Det är världens roligaste spel och I just LÖÖV it! Så nu sitter alla tre bänkade framför teven och turas om med att köra flera timmar i sträck. Och bara för att jag är minst så får jag knappt spela, de nästintill bär bort mig, trots att det faktiskt är mitt Wii ju... om man skall vara riktigt petig! (det skall man!)

Ännu roligare blev denna dag när jag läste mitt horoskop för imorgon förut:
"Turen kan komma att göra så att en händelse vänder till din fördel. Situationen verkar gälla något slags spel."
Horoskop kan sin grej, I'm just saying!♥

God natt
//favvojullan

1 kommentarer

Anonym

12 Oct 2009 12:46

Sov inte.

Nu alltså.

Sov inatt.

Nu annat...

<3

Kommentera

Publiceras ej