Gäsp

2kommentarer

Idag är jag trött, sen gjorde jag det typiska exemplet som gör att jag aldrig kommer kunna somna inför natten, jag tog en powernap typ förut, i kanske fyrtio minuter!!!! Bad bad. Så nu sitter jag här, och är sur och trött, och kall! Tänk er så tråkigt jag måste ha. Jag typ välter i självömkan. Duns! Där slog jag i golvet.


Fyra saker som jag vill skriva, ni får avgöra själva om de är positiva eller negativa.

1. Dumma Olle som försvinner från lektioner... Kan inte glömma detta... Jag har verkligen den ultimata oturen.
2. Folk som bryr sig om kroppar. Skall jämt kommentera och dylikt. Knip igen!! Sjuttsingen!!!! Morons! 
3. Att böcker är bäst i hela världen, och att jag nästan i mitt nästa liv skulle vilja BLI en bok.
4. Det är för mörkt för att springa nu på hösten. Hur skall jag överleva!?! Seriously. Jag vill sjunga också.


Visste ni förresten att jag kan?  Joho, jag kan. Jag kan lite, och det är sant, och jag är bra och jag vet lite om mycket. Men det viktiga är ändå att jag kan. Nu skall jag... jag vet inte. Jag känner för att skriva brev men jag har ingen jag kan skicka till. Eller jo vänta. En person. Nej.

keep moving, I guess
LÖV
//Jk



2 kommentarer

Siri

01 Oct 2009 21:13

Du kan ju skriva till miiiiiiig ju!!!

Jk

01 Oct 2009 21:41

Säkert?:D du svarar ju aldrig:(

men nu snart skall jag göra't!

Kommentera

Publiceras ej