Min mun

0kommentarer

Nej, jag kanske har en lös tand. Fast egentligen vet jag inte. Men med denna nya upptäckt så har jag ju två lösa tänder. Den där gamla, ni vet, som jag vägrar ta bort är ju fortfarande kvar. Jag har aldrig haft ett hål.

Men iaf, jag är sjuk, kanske något bättre än tidigare. Jag är inte över fyrtio längre, skööönt. Det är hemskt med sjukhet. Imorgon är jag frisk! :D jag kanske skall praoa då! Min morbror är bäst, och hans jobb.

Idag har jag mest sovit/legat i sängen. Gjorde inte ens en morgon-borstning. Fast en kvälls-borstning har det blivit, innan jag tagit medicinen så jag måste ändå borsta en gång till. Men så har jag gjort korsord också, spelat solitär(världens roligaste enmansspel, googla det om du inte vet vad det är!), ätit två potatisar, tränat på kartan♥
Mycket hinns med när man är sjuk, fast jag hatar't iaf. Så för att pigga opp mig lite imorgon har jag planerat in att raka benen! Tror mig, det kan vara det värsta jag vet, men när man inte behöver det är det väldigt tillfredsställande. Man blir glad av att känna på benen sen, de är så lena. Så måste jag döpa mina fingrar. Jag har redan namngett en, Charles såklart. Han får vara vänster pekfinger.





Som ni hör har jag det faktiskt bra! Nu skall jag droga ned mig. & det blev mycket om min mun i detta inlägg. Men jag är sjuk, då är man lite mer konstig än vanligt

CHARLES HÄLSAR!!!
//Jullan


Kommentera

Publiceras ej