Ni skall inte tro på allt jag säger.

1kommentarer

Haha, en rolig grej har ju iaf inträffat! När jag kokade makaroner förut så HOSTADE jag i kastrullen! Jag har några bus-gener i mig, jag skulle inte förundras alltför mycket om de kom från älskade mor! För liksom, man får ju hosta i en kastrull, bacillerna kokar ju ändå bort. Men det var så befriande. Host på dig din kokande lilla makis-markiss! Jag tyckte om en, makaronen alltså. Han smaka gott. Helst med smör, ketchup, pesto och ost på.





Om ni låste min blogg igår så fick ni vet att jag var i fullt sjå med att döpa my beloved fingers! Nu är vänster hand DONE!

Lillfinger: Dig döper jag härmed till Ragna. Ragna är glädje för mig, likaså du, lilla finger. Du är komisk i ditt sätt att bara vara! Jag älskar dig Ragna, välkommen till mitt liv!

Ringfinger: Dig döper jag härmed till Charles. Charles är mitt barn, på ringfingret gror äktenskapet. Du passar där Charles. Ta hand om dig! (du får faktiskt ett smeknamn också, Rhett.)♥

Fuck u finger: Dig döper jag härmed till Nelson, efter Nelson Mandela. Detta finger är längst, alltså fullt med makt. Nelson är makt, han är bra! Fortsätt äga Nelson!

Peta-näsan-med-finger: Dig döper jag härmed till Scarlett. Scarlet får det hon pekar på, snälla låt henne inte stoppa in det i näsan! Nej men serisöt. Scarlett O'Hara in my heart.

Tummen: Du får heta Ellen. En tumme opp är positivt, likaså förebilder. Jag har två Ellen-förebilder, namnet var därför givet.


Jag förstår att ni alla måste ha trängtat efter denna rapport. I can't blame you, jag skulle förmodligen också gjort det. Irrat omkring i bara nattsärken i spänningen av det mest spännande som detta...

Vilken tur ni har som har mig & tvärtom!
//JK

1 kommentarer

mamma <3

15 Oct 2009 23:51

Sannerligen! Har vi tur alltså ;-)

Kommentera

Publiceras ej