Salut et bonjour

3kommentarer

Hej. Det har varit en fransk film på teven nu. Den var så gott som nul (=värdelös). Jag som brukar älska franska filmer. För ett år sen typ, Mondo tror jag den hette. En av mina favoriter. & Siri är i Frankrike nu. Skulle inte ha något emot att byta med henne. Korta meningar jag skriver. Men Frankrike är bäst (tror jag). Saknar Siri.

Iaf, discot igår var pretty makabert askul. Lovade mor att dansa, och... jaa, det var väl bara förnamnet. Skämde ut mig en hel del, jag dansade konstant i fyra timmar! Alltså det var helt galet. Men förbannat kul hade jag och det var väl ändå det som var meningen eller? Försöker intala mig själv att det finns inga dåliga konsekvenser. Som typ ett whipflashat huvud, och smärtor i hela nacken & ryggen. So freaking worry över allt med kroppen... Men allt blir bra tillslut tror jag, tror jag tamigfan stenhårt på juh! Så allt man får göra är att vänta. & medan man väntar kan man ju alltid läsa böcker eller sticka :)

Så schingalong! Ett rum fyllt med ljus, en säng och Barack Obama väntar på mig!

3 kommentarer

mamma <3

26 Oct 2009 11:01

Idag är det Jullan som står för maten i det Karlssonska-Nilssonska residenset. Månne det bli något med potatis??

http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5594273

Jk

26 Oct 2009 13:23

Länge leve potatisen!

mamma <3

26 Oct 2009 13:26

Länge Leve JULLAN!

Kommentera

Publiceras ej