Thursdag

1kommentarer

Okej då... (låtsas sucka djupt för att låta lite bra och ordningsam, men egentligen är jag inte depp:-)  (jag har träningvärk:-) Men till saken. Prao. Man skulle lämnat in lappen och fixat prao typ för två veckor sedan. Men jag har inte gjort det. Gick till Freddie typ megamassvis med gånger men man får ju ingen hjälp av honom, sen när man ringer till något vettigt tar INGEN emot, och om man inte råkar känna någon någonstans så är det i det närmsta omöjligt att få någonstans. Så nu sitter jag här och låtsas-deppar och nästa vecka är det prao.

& jag VET att jag är lyckad. Smällfet kyss på röva på det!
TAKE CARE

1 kommentarer

Anonym

08 Oct 2009 22:41

Jag vet också att du är lyckad!!

Och dessutom:

1. en aning lat - om du kan skjuta upp något till morgondagen så gör du gärna det

2. lätt "handlingsförlamad" - vet egentligen vad du måste göra men gör det ändå inte



Love U

Kommentera

Publiceras ej