Vems var iden?!

5kommentarer

Ni kan aldrig gissa vad som hända skall imorgon? JK ENSAM I STORSTADEN! Jag förvånas över att det inte täcker alla löpsedlar för länge sedan vid det här laget. Jk som knappt hittar i sin egen ficka (joho, det gör hon för hon tycker mycket om sin ficka med många saker i, men storstaden är INTE rolig, definivift inte med saker i!!!) skall nu försöka att 1. ta sig av en buss. 2. helst på rätt ställe också. 3. gå till Vårt Alternativ. 4. ett ställe där hon förresten aldrig någonsin har satt sin fot. 5. sedan försöka ta sig överlevande fram till dansen på Tunnbindaregatan. Ni hör ju bara namnen! Men det sista är bara en bonus. Att dansa, menar jag. För det är faktiskt, ärligt talat, inte alls säkert att alla ben ligger rätt, all trafik fortgår utan problem eller ens att jag hinner fram i tid till dansen. Jag är en fara för trafiken, inget snack om saken!

Anledningen till att det blivit såhär är 1. Siri, även kallad: min privata karta, är i Brysselkål. 2. Hedda min egentliga prao-vän, vilken jag hitills förlitat mig på angående att kunna vägen, är sjuk!



Jag vet iaf detta i förväg. & det gör mig ganska lugn; Jag kommer att få en förbannat rolig och äventyrlig dag imorgon! ♥

5 kommentarer

E

20 Oct 2009 11:11

Du fixar allt min bästa sis <3

Freeejda :D

20 Oct 2009 14:32

Det där klarar du det hör jag! : ) Jag märker väl om du kommer hel till dansen eller inte(om du nu ens kommer dit, men det hoppas jag innerligt!!!)

DAAAANS!^^ <333

Kraaaaam F.L :D

Jk

20 Oct 2009 22:04

Det är bra att du tror på mig Frida, hade aldrig klarat det annars! Vi är världens bästa dans-viken-folk! PUSS & god natt

viktor.

20 Oct 2009 22:25

och imorn är det min tur att vara ensam i storstaden, och oslo är verkligen stooort!!!



men jag överlever nog.

Jk

21 Oct 2009 22:12

Juste, bra gjort av dig! Hoppas du har det bra på Spar!

Kommentera

Publiceras ej