Fotoalbum

1kommentarer

Hej. Har suttit & kollat i fotoalbum sedan man var liten. Vad söt man var! Jag har nog alltid haft lite tur i mitt liv. Jag vet att jag tjatar om detta, att mitt liv är så bra alltså. Men det är ju så fruktansvärt kul att leva?

Mitt liv har kantats av roliga historier såsom (denna är mormors favorit) dagen när vi var på äventyr med skolan & skulle ta med picknick. När Jullan kommer hem är hon vrålhungrig & gnäller på mor att hon minsann inte kunnat öppna termosen med stuvade makaroner i! Fick minsann pillra ut makisarna med fingrarna! GE MIG MAT!
Åhh, pinsamt var det ju när mor bara öppnade locket! Jag lovar att Det locket inte hade funnits där tidigare på den dagen.....!!!

Men iaf, tillbaka till mitt bra liv. Jag tror att mitt liv är så bra för att jag vill att det skall vara det.
Som idag när jag langar världens hemskaste nysning i klassrummet (fytusan!) så först dör jag lite men sen så liksom dör jag ju av skratt istället! Haha, unbelivable!

En till rolig jullan-historia är ju fortfarande de kära ankhänderna.
Nu behöver vi väl inte dra opp allt kul, jag tror ni fattar poängen?



Att låt det ta lite tid, några minuter eller en timme är allt som räcker sen har du något du kan placera i mappen
ETT BRA LIV. För det mesta hamnar faktiskt där, i ditt liv också! & det beror på att

VI ALLA ÄRO UNDERBARA MÄNNISKOR SOM ANDAS & UPPSKATTAR DET VI HAR♥

1 kommentarer

Anonym

07 Sep 2009 12:56

Ah, en felskrivning: "Vad söt man var!". Ska naturligtvis vara "Vad söt man ÄR!!"

Puss & Kram från moren

Kommentera

Publiceras ej