Jag får liksom ingen ordning

4kommentarer

Jag tål inte den personen, jag blir trött.
Jag är, haha, totalt värdelös också!
Men vafan kan man göra åt saken liksom. Jag skrattar åt dä.
Hade skrivit specialarbete i två dagar, knappt ätit, bara sutti här och skrivit. Jag tyckte det blev apbra. Sen kommer mor & ba: Ehh, skall du lämna in det här? 
Hon kunde lika gärna ha sagt gå & skjut dig själv.  & som sagt, alla är trötta här hemma, och sisådär tävlar om vem som flyr eller tar självmord först! Haha, skämtar inte.

+ att världens smartaste människas mor var i skolan idag. Hon är cool, fast pratar stockholmska= BUUUUU! Jag vågade prata och frågade om hon visste vad det var i svininfluensavaccinet som hon varit med och godkänt. Hon sa nej, sen sa hon inget vettigt. Jag frågade om favoritbok också, människan läser mängder av böcker så jag tycker om'na iaf. Om ni missat mitt vaccin-inlägg läs det! Just scrolla down!

Seeee yaa!

4 kommentarer

Anonym

23 Sep 2009 18:54

Mor kom inte alls och sa: "Ehh, skall du lämna in det här". Hon sa att du var tvungen att göra klart det innan du kunde lämna in det...



En viss skillnad eller hur?

Anonym

23 Sep 2009 19:27

du sade att det jag skrivit var osammanhängande.

mg

23 Sep 2009 22:11

Sötaste finaste j!

Du är så bäst!

När vi blir stora ska vi också läsa massa böcker! Ellerhur?!<3

Anonym

24 Sep 2009 17:53

Jaa!!! & vi skall läsa & bo grannar också, kanske!:D & vänner skall vi vara! Hela tiden!

Kommentera

Publiceras ej