Lördagskväll framför datan

0kommentarer

Nej, värdelös kväll, haha! Fy vad jag ogillar såna här kvällar så otroligt MYCKE! Men dagen var förtrollande bra iaf. Först moppesemester till Skönero, med korusning! Kossor är bra! Tack S&V för en toppenförmiddag! Det är bra med vänner, har ni tänkt på det? ♥

& nu vet jag inte vad jag skall göra. Jag är för trött för att hitta på något och nere kan jag inte vara för där är Eve-teve. Det enda den tanten gör är att se på teve.



Förresten, ni vet ju att jag inte vill gå på gymnasium? Men att min mor hela tiden säger att jag måste. Nej, inte om jag får bestämma sätter jag min fot på ett sånt ställe. & nu hade jag tänkt att ni skall få veta varför.
Att varje morgon göra samma rörelse i ytterligare tre år vrider nacken på mig. Stänga av väckarklockan, gnugga sig i ögonen, -nu kommer den mest hatade rörelsen av alla- ta av sig täcket, och veta att man egentligen sovit för lite än vad kroppen tål, och sen lägga täcket så att det blir kallt & fräscht till natten. Åhh, & så tanken på att man gjort så i NIO år! Det är hemskt. Anledning 2: Jag måste bo ihop med min familj i tre hela år till. Alltså förlåt, man kanske inte får säga såhär om sin familj, men åhh. Den ene är lat & äter hela tiden, men går an ibland, den andre ... jaa, har jag absolut ingenting gemensamt med. Jag tycker det är så jobbigt. Morsan & jag kunde dra någonstans & bli lyckliga. & den förste kunde få bo i ett hus breve & leva så som hon egentligen vill.... Anledning 3: Fasan att kanske ställas inför likadana lärare som jag har nu. Såna som slösar min tid. Som har lektioner som bara rinner förbi. Förstår de inte att de tar opp våran värdefulla tid!?! Vi är bara ungdomar en gång i livet. Lägg av! Ni värdelösa lärare föraktar jag! ASmycketJaa, det finns säkert många fler anledningar till att jag inte vill gå på gym. Att jag inte vet vad jag vill bli, t.ex.






Nää, nu tror jag att jag skall skriva so-specialarbete om politik. Det är väl förhopppningsvis roligare än det jag gör nu :)
Hoppas ni har roligare än mig denna kväll, det är ni värda!

TAKE CARE
//Jk

Kommentera

Publiceras ej