Myskväll med vänner

6kommentarer

Hej, idag har jag varit med mor vid Banvallen halva dagen. Hon har haft tipspromenad med sitt andra jobb.
Vårt Alternativ-Bodil var där & allt var fint.
Nyss kom jag hem från en gårunda ut till E22:an. Jag fick inte springa idag för mor, jag har ont i knät. Förmodligen av disco-dansen som jag dansar. Det sliter otroligt mycket. :( fast jag älskar det ändå!!!!

Snart skall mina vänner & Viktor och jag ha myskväll hos Maria. & sova över. Hedda-gädda är sjuk, men vi får hoppas att Vevve kommer! Det kommer bli GREAT ♥

TA HAND OM VARANDRA, DET ÄR EN HÖGST ANGENÄM DAG
//Jk







förresten, här får du. jag hatar när vi har det såhär. & förresten, världens bästa vänner i himlen sviker inte varandra. slänger den andra till vargarna för att flås levande. jag trodde inte det iaf.

6 kommentarer

Anonym

20 Sep 2009 16:50

så atte, problemet är det att jag tycker att du SVEK mig. men PUSS på't

Anonym

21 Sep 2009 16:29

Svek? vadå för svek??

Anonym

21 Sep 2009 17:08

VAD HAR JAG GJORT??

S

21 Sep 2009 19:57

Oki, sorry. Det var inte meningen, Förlåt. Pardon. Förlåter du mig?

Klara

21 Sep 2009 21:17

Vad har Piri gjort för ont?

Anonym

23 Sep 2009 22:20

Alla är glada!<3<3

Kommentera

Publiceras ej