När allt skall vara så perfekt

4kommentarer

då tänker jag bestämma mig för att inte vara det. Det blir en inte så svår utmaning, ha ha, men förjäkla rolig!
Bus, bus, bus & allmänt idiottrötta blickar, är inte det livet?
Nej, men serisöt. Jag förstår om alla tycker jag är svinjobbig... synd att jag inte bryr mig liksom! Jag är snäll i alla fall ♥


Har bakat äpple/kanelmuffins nu & de är så OFFANTLIGT goda! Imorgon är det orienteringsdag & jag funderar på en bak-och-fram-dag. Kan inte se några problem med det, kan ni? :D

HAHA, löv på att livet inte behöver vara så serisöt & att jag kan styra det själv & bara gå My Own Way.

JAG ÄLSKAR ER
//Jk

4 kommentarer

Anonym

17 Sep 2009 23:39

OFFANTLIGT brukar vanligtvis stavas ofantligt ;-)



Ibland kan det vara bra att stanna upp, lyssna och VÅGA ta intryck från andra människor som bara vill en väl. Och inte stövla på "MyOwnWay" utan att bry sig om någon, inte ens sig själv. Ensam är inte stark...

Siri

18 Sep 2009 08:00

Lööv till JK!<3

mamma <3

18 Sep 2009 12:30

Och jag älskar Jullan!

Anonym

19 Sep 2009 23:21

Nej, det gör du inte mamma. Jag trodde det först, men nej.

så välkommen tillbaka till ruta 1

Kommentera

Publiceras ej