Adventures

2kommentarer

Sugen på Ben & Jerry's glass. Tar med Eve & cyklarna till Fyren, inget som kittlade våra smaklökar tillräckligt. Ser Bengen köpa ostbågar och chokladkakor. Cyklar vidare med min besättning till Hemköp. Hedda-gädda spelar fotboll och Pelle&Lena tutar på oss vid Vammarskolan. Inte rätt glass på Hemköp heller. Fortsätter till Ica Vammar. Nähe. Cyklar och njuter och plingplongar på Tommy. Ser tussilagos och är allmänt glada. Kommer fram till Fyren igen. Yepp, den här glassen är ju god alltså (efter att ha sett utbudet på de andra ställena...). Kan inte välja smak utan får be Sam Samelius om råd. Det blir choklad. Jag betalar med en skjorta och ett par byxor, tjejen i kassan ler, det är Viktors kusin. Men någon Ben & Jerry's blev det inte, men jag är nog ganska nöjd i alla fall. Jag fick ett äventyr :-)

Imorgon skall jag köpa en H2Ospridare med X-tra funktion, joo, ur ena hålet skall det komma H2O (precis som vanligt) men ur det andra skall det komma kramar. 
Överdos kärlek
//Jullan

2 kommentarer

E

16 Apr 2010 09:45

haha du rä så himla söt min härliga systeryster :)

moster

17 Apr 2010 15:17

VA!! var Bengen och köpte godis? Han är en riktig gottegris

Kommentera

Publiceras ej