En samling av det bästa!

0kommentarer

Bounce igår var skitbra! De var magiskt galet bra, med hopp och studs och rörelser man inte sett förut. Sen gick vi på stan och kikade på folk, tog det lugnt och åt på Pizza Hut! Klockan sprang iväg och det blev mörkt men staden var ljus och vi hittade Kulturhuset (bodde granne med det rättare sagt) där det var utställning till långt efter nattens inbrott. Sen gick vi till hotellet, såg på film och somnade. På morgonen blev vi serverade hotellfrukost. Jag åt mest av lingonsylten och keson! GOTT! Sen begav vi oss till lakritsfestivalen och provsmakade ett antal olika sorters lakrits (just nu mumsar jag på lakritschoklad med jordgubb). Det var skoj & GOTT! Jag har köpt ett par nya gröna skor också, från England. Jag bar dem inte när jag var och gratulerade Bengen på födelsedagen men det behövde jag inte göra heller. Vi var ju inomhus.

Det har varit en ganska mysig helg med saker och äventyr, och dessa bara fortsätter. Imorgon tar planet mig och mina franskkamrater till Paris för att ingående utforska varenda skrymsle av den tjusiga lilla konststaden som av mig är mycket omtyckt (får se vad jag säger efter besöket;-).
Dessa lär väl också bli några ganska bra dagar att älska och avguda. Såna dagar som man kommer minnas, tänka tillbaka på och erinra lukter, smaker och ställen man tyckt om mer än andra, vanliga dagar. & tack Lena som gjort att jag kan stoppa alla lukter, smaker och ställen i en liten burk, en samling av det bästa!

Bonsoir et AU REVOIR
//Mademoiselle Julie

HEY! Jag var med i tidningen idag, Aftonbladet tror jag det var!

Kommentera

Publiceras ej