En till dag i mitt liv

0kommentarer

Välsignade liv! Du äro så fridfull och ljuvlig! Denna dag vaknade jag klockan fem, tittade mig omkring och undrade om det var fullmåne idag också? Konstaterade att Nää, inte idag igen (det var typ det föregående dag). Vad vaknade jag av då i sånt fall? Jahaaaa...! & om jag vore en seriefigur hade en lampa tänts över mitt huvud just i det ögonblicket.
Sedan for jag opp, gick och duschade och kände för att prova på något nytt. Så jag satte opp slangen i den där grejen ovanför huvudet, så man slipper hålla i slangen, ni vet. Jag har ju inte kunnat göra det innan sisådär förra året eftersom att min längd liksom inte tillåtit det. Men idag kunde jag, och detta är nog det mest spännande jag gjort idag :-D

Nu har vi varit på safari, jag köpte karameller innan, sen bar det av till Hornsbergs sjön, Forsby och till moster Lena. Sen när vi åkte hem stannade vi vid affären igen och handlade jos och fikabrö.

JAG TROR MIG VETA ATT LIVET IMORGON KOMMER VARA SYPERDUPER!
//Jullan

Kommentera

Publiceras ej