JAG ÄLSKART!!!! JAG GÖRT!!!!

2kommentarer

JA det gör jag verkligen. Att stå på scenen, att uppträda, att åhh! Jag vill bli någonting i någonting-stå-på-scenen-världen! Jag vill bli artist, en stjärna, en dansare. Vad som helst bara jag får vara sådär nervös och pirrig innan jag skall ut på scenen. Jag vill vara den som tänker (mest för att överleva i rollen): det är bara träning, det är bara träning. Jag vill vara den som är lyckligast i hela världen och så full av adrenalin att jag närapå skulle kunna springa Stockholmmaraton på fjorton timmar just i ögonblicken jag presterar det jag har att prestera med. Jag älskar det och lever i det. Det är kärlek för mig och jag är kärlek i det.

Musik & bild, niorna på Vammarskolan. Idag, i tisdags och i onsdags. Tack för att mina pulsådror har hoppat ur kroppen, tack för denna lycka, skräck och förtjusning! Vi VAR fantastiska på scenen idag. Och publiken, såklart att jag tänkte på er nakna och blöta.

"SLIT DIG OCH KOM LOSS, TA DIN KAJAV DIN KJOL OCH KOM HIT TILL O-O-OSS"

2 kommentarer

mamma <3

14 Apr 2010 22:52

Ni var great! Jättebra hela ensemblen, och snyggaste dansen vet vi ju vem som framförde ;-)

Tack för en superduperkväll!

Puss & Kram

moster

17 Apr 2010 15:14

Tjena dä ä Lena. Jag förstår att ni var toppen (du bäst förståss) Det är ju härligt med dans. Synd bara att man inte fick se det. Bamsekramar till dig

Kommentera

Publiceras ej