Jag förväntar mig det bästa

1kommentarer

Idag klarade jag 8 sexåringar helt på egen hand. Det gick till och med bättre när jag var ensam, de var som i ett skruvstäd hela tiden och vissa tvingade jag att springa, andra hoppade splitthopp och en annan lärde sig att gå ned i brygga. Mäktig känsla! Att veta att jag kan alltså.

Imorgon drar Ekipaget till Sthlm för att få se en alldeles spektakulär show, hoppas jag i alla fall. Bounce (dansgrupp) har sin sista föreställning innan de splittras! Awesome♥ Vi skall sova på hotell och kommer hem på söndag. Då skall vi fira farbror/morbror Bengen. Sova.....................
FÖR ATT VAKNA OCH STIGA PÅ FLYGET TILL PARIS = VÄRLDENS BÄSTA FRANKRIKE

Nu måste jag fråga mamma om en sak jag undrar över. Måste jag raka benen? Eller, finns det pool på hotellet?:D

HOPPAS, fortsätter hoppas, HOPPAS igen
Jag tror
//JullanK

1 kommentarer

moster

24 Apr 2010 12:50

Tjena. Hoppas ni får en härlig helg i Stockholm. Ni kommer ju på söndagkväll så vi kan höra då hur ni har haft det... Hade du tvivlat på att du inte skulle klara 8st 6-åringar själv? Slälvklart!!!!! Du som är så duktig med det mesta som du tar dig för. Kram och TREVLIG RESA TILL PARIS.

Kommentera

Publiceras ej