Så har en dag förflutit.

0kommentarer

Det har varit en ganska okej dag idag. Vi har grillat (första gången för iår!), vi har solat, jag har läst och skrivit läxor. Alldeles nyss gjorde jag efterrätt som bestod av en jättesnabb blåbärscheesecake som var det godaste jag ätit idag! Jag dukade fint också, med servetter och färglada hjärtan och 14 ljus. Annars så har jag mest känt mig som en gammal tjej idag.

I torsdags fyllde min vän Maria år. & jag vet att jag har sagt detta förut men hon bor på världens bästa plats! (bättre än paradiset Mjödö...? närapå!) vi åt god mat hela aftonen, badade badtunna och sen dryftade vi många tankar ända till klockan 4 på morgonen! Det var kärlek, för mig. Jag älskar oss för vi är alltid som en liten familj när vi är sådär samlade och tillsammans. Efter några timmars sömn gick vi opp och åt mysfrukost i 3 timmar. Sen pratade vi tills vi åkte hem vid tretiden. Då hade jag hunnit hålla i ett babyfår också.

Minnen, om man kom ihåg dem föralltid så skulle man nog vara glad ganska ofta.
♥ pussar och kramar i överflöd från Jullan

Kommentera

Publiceras ej