Tänk att klockan är 3 när den är 2.

0kommentarer

Dagen började med en tripp till avskyvärda skolan, den trippen avslutades i en tävling om vem som först kom ned till kiosken Freda. Vi på cykel vann över moppeåkarna. Jag jobbade. Således åkte jag hem för att sätta mig här och göra läxor. Insåg samtidigt att klockan var en timme tidigare än vad jag trott. JIPPIE! Där tjänade jag ju in en hel timme, är jag inte smart så säg? (att tänka att klockan är 3 när den är 2)

Och nu kände jag att jag har ont i huvudet! JIPPIE!!!! Ska det verkligen åska idag? När det åskar (och man inte är ensam så klart) så är det bland de bästa stunderna jag vet. Speciellt vid den här tiden, för åska är ett säkert vårtecken. Hoppas min huvudvärk är det också. Ett säkert tecken alltså.

Har sjukt mycket att göra, fast en timme mer än jag trodde.
Är det inte kärlek så säg?
//Jullan

Kommentera

Publiceras ej