Att spå i framtiden

0kommentarer

Tidsinställda inlägg är ganska dåliga när det inte blir som man trott/skrivit. Hehe. Så det sket sig då! Inte var jag på lucia inte. Naej, det blev Svt Play som fick stå för mitt Luciafirande. Åh, så fint (nästan lika fin som min Lucia i det tidsinställda inlägget). Inatt hade jag så ont i magen och det gick inte över på 2 timmar. Fick ta en tablett och då somnade jag som en stock. När jag vaknade när far skulle opp, hade jag försovit mig. Rumpan hade somnat för att jag sovit på samma sätt i 3 timmar. Hade heller inte något som helst minne av den timmen som gått där jag måste ha snoozat. Jätteläskigt! Missade första bussen och när den andra skulle gå hade jag så ont i magen att jag inte kunde stå opp. Har därför varit hemma hela dagen och alltså INTE på någon Lucia. :(

Men en sak som jag kan förutspå och som kommer bli sann det är att framtiden är ljus och rolig. Bara 1 dag kvar nu...



Det här var vid Irlands västligaste kust. Kan ha varit här vi såg delfinen Fungie.

Kommentera

Publiceras ej