Det är snart nytt år!!!

1kommentarer

Jag älskar nya år! Igår gjorde jag inte det. Låg i min säng och tänkte på hur fort allting gått och att jag snart är inne på mitt sjuttonde år. Så himla gammalt! Men idag bryr jag mig inte så mycket, en siffra är väl bra? Det är ju ett till år som man blivit klokare av. Mycket jobbigt som passerat men också himla mycket kul. Man förbättras genom åren...

Det är vad det nya året är för mig och därför älskar jag det så otroligt. Det känns som en slags pånyttfödelse också, tror jag? För jag kan förändra allting om jag så vill. Det är nytt år och nya möjligheter allihop!

LÅT OSS LEVA!   

2011


HURRA HURRA HURRA!!!

Varma kramar till er alla ♥
//Jk



Nyårslöften:
Inte köpa mer än jag har pengar till
Bli snällare
Inte stressa
Jobba på att bli mer "social"

1 kommentarer

mamma <3

31 Dec 2010 15:18

Jag tycker att du redan är snäll! Dock poppar det ur lite elaka ord från din vackra mun ibland, men det är ju sånt som kan hända även den bäste ;-)

Pengar o stress kan jag ju bara hålla med om.



Ah, detta elände med att vara "social". Vilket avskyvärt ord!!! Föredrar människor som är precis sig själva. Inga lismande smilfinkar (som ofta anses "sociala")! Närru, gumman min. VÅGA vara dig själv, det är du absolut bäst på! Go & glad oftast. Hispig, tjurig, argsint & trött ibland. Vanligtvis pratglad men fåordig emellanåt. Du är en underbart komplett människa och du är UNIK! Fortsätt bara vara snäll, och våga ta initiativ, så är du också precis lagom "social".



Let 2011 be your best year... so far!

Kommentera

Publiceras ej