Det går bara att skratta åt det.

0kommentarer

Som en vän skrev på sin blogg så är det galet mycket just nu. Det är så mycket så att jag bara sitter och skrattar åt det. Jag orkar inte ta det till mig. Hahahahahahahahahahaha. Ta dig någonstans jäkla stress! Innan repetitionen idag så var jag så himla sur (dels pga veckan också). Då tänkte jag på allting som jag inte hinner med att göra men som jag måste göra.

Svenskaprov
Engelska
Franska/franskaprov 
Historiauppsats på tre sidor 
Vara social och prata med vänner och släkt
Plugga in allt till nästa repetition så att allt sitter och går som en dans
Gå på lucia på Vammar
Baka pepparkakor med gammal mormor
Hinna med att sova/äta/inte ta ut mig så mycket så jag inte ödslar en vecka till på att vara sjuk. 

& allt detta innan vi åker till Ireland. & när jag är där då missar jag så himla mycket också! Så det känns som att hur jag än gör kommer allt gå åt pipan. Bättre att bara strunta i allt och må bra just nu tack vare så himla roliga sketcher i Back In Business. Det är mitt sätt att klara av allt. Stänga av och göra allt i sista minuten. Tyvärr brukar det aldrig gå väl då.

Hej då min datadagbok!
//Julstrumpa

Kommentera

Publiceras ej