Harry Potter

0kommentarer


Jag är tidsbesatt. Alltid i tid är mitt motto (utan ens en gnutta ironi). Gissa vad som hände imorse till exempel? Vaknade en halvtimme innan bussen gick, åt yoggi i bilen till bussen och borstade tänderna i skolan (eftersom det inte är första gången jag inte hinner med det hemma låter jag nuförtiden alltid en ligga i väskan). Sedan är det det här med Harry, gå och se honom en sisådär månad efter premiären. Hur kan man låta det gå så långt?! Blir ändring på det ikväll i alla fall! Jippie! Gusums bio blir det. I Kris-tinas och småfrönas by. 

På tal om att alltid vara i god tid. Kanske dags att börja jobba lite på historiauppsatsen som skall vara inlämnad på tisdag? Och jag som har såååå mycket ledigt den här helgen och allt. Hinner säkert.. Hehe. Lucia imorrnbitti och sen baka pepparkakor med mormor hela dagen, söndag är det visst rep 10-19. Fint. 

Bilden har jag tagit. Visst är den helt magiskt fin? Föreställ er att det är en blond tjej där bakom glasögonen istället så vet ni hur jag ser ut när jag läser mina böcker. Älskar bilden bara för att böcker strålar precis sådär, med något magiskt innehåll som bara syns när man öppnar dem ♥ 

TAKE CARE!
//Juppa

Kommentera

Publiceras ej