Jag love français

1kommentarer

Det har bara varit en helt i genom syperskoj dag! Haha, jag har skrattat så mycket idag! Lycka i varje nerv. Jag är bra, jag finns, jag är JAG!!!!! Jag har ätit massa och klämt på fettet på magen och skrattat. Roliga saker har ju hänt, orka bry sig! På håltimmen var vi på stan och fikade på pensionärshaket. Åh, jag är så lycklig nu. Vill springa maraton. Skall fortsätta studera sådär mycket franska som jag gillar att göra (på tal om ingenting). Och grammatiken är som glosor ju. Easy peasy. Allt ordnar sig till slut.  

& ej att glömma denna lilla detalj, (sagd så många gånger innan) små saker kan göra så mycket.

+ att mitt golv är kritvitt (jag har röjt).

LOVE YOU GUYS WHO ARE PART OF MY LIFE. YOU'RE LIFE FOR ME.♥

1 kommentarer

Linda.

08 Dec 2010 21:58

sv; ååh ja! det är som en adrenalin kick av nåt slag..

Kommentera

Publiceras ej