Med koppel

0kommentarer




1 dag, sen 2 dagar. Så många har jag fått paket av mor och kalendern på teve gått. & jag har nu varit sjuk i 5 dagar (vilket inte är lika kul att räkna). Men imorse var allt så bra som det kunde (förutom gult snor förstås); julkalender och sen orkade jag inte vara vaken mer. Jag somnade till den sprakande brasan. Det var upplagt för drömmar. Åh, så tjusigt! Jag som inte haft några på säkert ett år. Men idag, den andra december 2010 när jag vaknade för andra gången så hade jag en! Det handlade om att jag spelade vollyboll på min gamla skola tillsammans med min bästis jag hade i ettan, Emelie Holmberg, och Albin Schnieder, f.d. klasskamrat. Det är inte meningen att man skall förstå drömmar va? För det gör jag inte. Haha! Blir inte klok nånstans.

Så för att fördriva tiden såhär på förmiddagen och för att få opp värmen så har jag låtit ugnen fått agera element och jag har fått lägga i engelska julkakor i den som tjänst tillbaka, antar jag. Kakorna blev goda och några timmar passerade förbi. Men med värmen hände ingenting, hitills utan framgång i alla fall. Så fortfarande 17 grader. Inte lika mumsigt som kakorna... Brr

Imorgon tänker jag gå till skolan oavsett om jag är friskförklarad eller ej. Detta tär så på mina krafter och jag blir lite lätt deprimerad och rastlös. Har knappt satt min fot utanför dörren på en vecka. 

Måste rastas snart
//Julia-Teddy Elisabeth Karlsson

Kommentera

Publiceras ej