Oh my garden

0kommentarer

Asjobbig dag. Bara gått och varit melankolisk hela dagen typ. Allt är skitkorv. Jag är tjock, fet och ful. Imorgon ska vi dansa inför hela skolan, skolavslutning äntligen. Meeen. Känner mig spyfärdig. Vill bara vara snygg. Det har varit repetition på Back in Business tills nu (köp biljetter om ni inte gjort). Värsta uppbokad idag. Och för övrigt anser att jag använder mig av så jäkla fint vokabulär just nu. Typ, skitkorv, meeen, värsta, jäkla = bra ord att ha en sån här dag.

Imorgon har jag nog glömt allt. Imorgon är jag nog fin. I alla fall kommer jag att vara det efter vi dansat i kyrkan inför alla. Då mår jag bra. Då tycker jag att allt är fint. Det vet jag ju redan nu. Det visste jag för 7 år sedan.

Jag älskar ju att stå på scenen.
Sluta vara ful inombords.
Löv ju

Kommentera

Publiceras ej