Snow

1kommentarer

Jag är hemma i snölandet igen. Har saknat snön medan jag varit borta. Ni kommer få se lite bilder från min och min systers resa till Dublin lite här och nu och då. Vi börjar nu med det som fascinerade mig mest av allt under dessa 5 dagar. Känsliga läsare varnas. För det som ni ser på bilderna är verkligen inte snö som faller...



Ser ni att det ser ut som snö, de vita bollarna?



Snö är inte vad det är. Jag har blivit informerad om, av min kära kusin, att det är mynt. Det är mynt som visar sig när ett spöke, eller skyddsängel finns där. Jaaaag veeeet, ni kanske inte tror på spöken? Men när vi var i Dublin åkte vi på Ghost Bus tour. Vi trodde att det skulle vara utklädda personer som skrämdes i mörka vrår. Istället blir det en tur runt Dublin, bl.a. till en kyrka byggd på 1100-talet. Där vi ca 15 st passagerare uppmanas att ta kort på en vägg. Guiden säger: Det syns på kort. Och vem är den ENDA som får något på kort? Jo, jag! Och vad var det som skulle synas? Mynten brydde jag mig inte om. Men bilden med spöket på... HJÄLP! Guiden sa: Oh my good. Never seen something like it. Så sa han att jag skulle skicka in det till deras hemsida så skulle de marknadsföra bussen med den bilden.

Jag tror inte mina ögon. Varför just jag? När 15 andra också tog kort. Vad är det???? Onekligen finns något där, utan att vi såg det med blotta ögat. Tro vad ni vill.

Dock är fallande mynt inte helt fel, precis som snön inte är fel.
//Jk

1 kommentarer

Österholm

27 Dec 2010 22:44

Tommy hittade bilderna jag pratade om du ska få se dem, så kan vi jämföra lite :) Kram

Kommentera

Publiceras ej