En sak och så en annan blir till en väldig många olika saker

0kommentarer

Idag har Vivianne namnsdag, inte kvinnan i Lasse Hallströms film Chocolat, nä hon heter nämligen Vianne, och inte heller Julia Roberts namn i Pretty Woman, Vivian. Nej VIVIANNE. Och vivre på franska är på svenska leva. Men... så att säga, Rihanna fyller 22 år idag!
Jag är levande idag! Jag har sett på engelsk och fransk TV, läst hundra sidor i min nuvarande bok - fantastiska nuvarande bok ska jag väl säga, ätit en förträffligt god lunch och gjort en planet av tapetklister. Jag lovar er att jag har så fint tak så det går inte att föreställa sig. Under den kommande veckan, då jag har sportlov, kommer det förhoppningsvis komma opp ett par bilder på det, så vänta och se!

Just för tillfället så håller jag på med en överraskning men skulle så gärna vilja göra något skoj som är utöver det vanliga. Typ som att gå ut och gå till E22 via banvallen, som det ser ut nu vore det ett galet vansinnigt företag, precis av den sorten som jag behöver nu.

CRAZY WEATHER (blir till ett äventyr)
//Jk

Kommentera

Publiceras ej