Julia med mandelmassa och hallonsylt

1kommentarer

Tja!
Mitt asballa liv bara fortsätter studsa. För det första har jag namnsdag på fettisdagen (respekt!), sen så var jag på opera och lyckades ta mig igenom typ en och en halvtimme utan att minnas något av själva operan. Hehe. Skoj för min vän Maria som fick agera kudde och därmed ta mot det mesta av dreglet... HAHA!!!!

Nu har jag hunnit med att nästan fisa i en hiss, dansat och fått en tidning i namnsdagspresent. Till mat fick jag min favvorätt pannkakor. För inte nog med att det är fettisdag på min dag, det är pannkaksdagen i Ireland också!  HAHA!!!!

Dags att återgå till att fortsätta göra mitt liv asballt. Jag ska sova. 

PUSS & KRAM CYKELBANAN!
//Julia!

P.S jag fick min bok om andra världskriget idag också! Den jag skulle få när jag tecknade prenumeration på ALlt om Historia! Sypersmajl :)

1 kommentarer

E

16 Feb 2010 23:05

Hela du är asball ;-P

Kommentera

Publiceras ej