Mäh tja

0kommentarer

Åhh, jag kom just på en jätterolig lek. Men den är alldeles för sen att leka. Den går ut på att räkna hur många gånger man nyst under hela dagen. Och nu har ju halva dagen gått och jag vet inte hur många gånger jag nyst!!! Varför kom jag inte på den leken imorse? Jag hade ju slått världsrekord i mång-nysning! Imorgon skall jag räkna!

Skoj-of-the-day: nationella prov i svenska. Skoj skoj skoj! Trots att det tog fyra timmar och en fjärdedels yoggi.♥
Såhär kan det gå till: Jullan sitter i fantasin och tänker på vad hon skall skriva. Äter lite yoggi. Plötsligt tittar hon opp. & längst fram där hon sitter ser hon hur läraren (Olle Wester) sitter och småfnissar. Jullan tittar sig förvirrad omkring. Vänster om henne sitter tre gusumskillar och småskrattar de också.

Jag kommer då att tänka på den där låten som kom för några år sedan: det är så logiskt, alla fattar utom du...

LIVET ÄR TOPPEN-TUPPEN
Jk

Kommentera

Publiceras ej