Måndag = dans

0kommentarer

Raggmunk i magen, yoggi i mage, naturgodis i mage! Dans har dansats och i säng det ska man! Inget smink på sig idag och läxan har man gjort. Jobbet har jobbats och imorgon blir det dans i Norrköping, jomenvisst!

Jag tror nog att ingen har namnsdag imorgon. Hur ska man tolka detta? Blir det en tom dag på den tvådje? (stör er ej på mitt stavfel, det var medvetet) Jag stör mig på att det är tomt, men jag tror att det är skrivit med genomskinlig penna. Jag blir störd annars, så låt mig få tro't!!
Något som inte är lika genomskinligt som namnet, är jag. Om man tittar tillräckligt noga kan man fortfarande se raggmunken i magen, den flyter omkring i yoggin.

Gegga!!!!!
//Jolia
(mitt nya snygga namn som kunde ha fått vara morgondagens namnsdag!)

Kommentera

Publiceras ej