Mina veckor som jag tycker om mycket

1kommentarer

En bok har många sidor, men den tar slut. Något som inte tar slut så jättemycket är ju veckorna (notera att jag skrev så jättemycket, för det finns ju slut på veckorna också, typ nästan).
I alla fall, veckorna går ju på och på, precis som det ska vara (det är bara Molly Moon som kan stanna tiden - läsvärd bok).

Nu är vi ju inne på vecka 5, vi har passerat pizzaveckorna, pannkaksveckan, lingonveckan (hehe) och är nu inne på yoggiveckan!!! Nu är det så att under dessa veckor så har jag liksom bara tänkt på denna maträtt dygnet runt. Så nu tänker jag på yoggi vid frukost, middag och kvällsmat. 

Det var bara det jag ville säga 

och att jag tycker det är väldigt bra med veckor för då kan jag äta mat.

1 kommentarer

MOSTER

07 Feb 2010 14:30

Måste bli enformigt med samma mat morgon, middag, kväll.

Kommentera

Publiceras ej