Roadtrip med min .... kupong?

1kommentarer

Tjena mittbena! Idag har det varit en högst äventyrlig dag (som alla dagar med mamma är). Det började med att vi åkte till Musug (läs åt fel håll). Väl där åkte vi till Bisha. Handlade lite stuff och mamma fick marinad på handen (och efter att ni läst detta blogginlägg kommer ni att tro att vi är fattiga; får använda marinad som handkräm till exempel, men det är vi inte). 

Jullan försökte på sitt alltid intellektuella sätt att försöka få mor Ewa att inte tycka att Jullan är så bra hela tiden. För det tycker mamma Ewa ibland, när Jullan är less över att hon är så osmart. Ewa säger: du är bra. Jullan säger: Pucko. Jullan tänker: om jag är tillräckligt elak kanske hon inte tycker jag är bra längre. Sen sätter vi oss i bilen igen, på roadtrip genom dagen. & som jag sagt redan, allt blir äventyr när man har en mor som min♥! För när vi åkte gamla gusumsvägen hem, gissa vad jag fick göra? Ur sin lilla svarta handväska tog Mamma Ewa ut en sax och en tidning och jag fick klippa kuponger hela vägen hem.

Fifan va jag tycker om na!!!!
Du är världens bästa, tack för idag (kuponger är bra skit)

1 kommentarer

mamma <3

13 Feb 2010 19:27

Ja, fifaan va ja tykker omna!! Tack och lov för att du (och din syster) finns ;-)

Kommentera

Publiceras ej