Sidorna som görs imorgon

0kommentarer

Jag tror att imorgon är en väldigt bra dag! Många sidor kommer skrivas; i historien, i ett klassrum som gör nationellt prov i svenska (mitt klassrum) och kanske i din dagbok. Skrivas.
Med en jord som är gammal, ny låt från Shakira, te med honing, en stöttande mamma & yoggi så kommer åtminstone jag klara mycket, närmare bestämt allt imorgon! Imorgon skall jag skriva så att min penna glöder; det kommer se ut som att jag svetsar! & bokstäverna bildar rök och allt som blir kvar är läsaren som är i upplösningstillstånd! Jäpp-läpp, imorgon kommer jag skriva så bra så att allt som blir kvar är aska och hela världen kommer vara lagad! För imorgon är en väldigt bra dag! Imorgon siktar jag mot stjärnorna, något jag borde göra varje dag.

Vad har du som gör att du klarar allt? & vad kommer du skriva om? Kanske i din dagbok? 
Det är kärlek att få finnas till
♥jk

Kommentera

Publiceras ej