update

1kommentarer

Det var en tant i medelåldern med skotskrutig jacka och fluff-hår idag som sa att hon sett en liten fågel med lång svart svans i sin trädgård som hon aldrig sett tidigare. Jag bara: jaha. Vilken tur att det inte var en papegoja då.

Det som också hänt i mitt liv är att jag besökt ett par skolor i Linköping. Det är nu oppe i 9 skolor som jag INTE skall gå i... På aftonen innan hade jag varit på fest hos Viktor med varm smörgåstårta, chips och mörkkurragömma. Maria hängde med hem och vi sov skavfötter i min säng. Klockan var 3 när vi somna för då hade vi pratat i två timmar. Vi vaknade vid 7 och insåg att vi hade fått ett par riktigt fläskiga "chipsprickar" i ansiktet och att vi hade bråttom till bussen som gick 20 i 8. Det är nu, på lördagen, vi åker till Linköping med Siri. Vi klarade att åka tåg och buss helt ensamma och små och söta. Tror ni det var en fantastisk dag då?

En papegoja i trädgår'n, en dag med sina vänner = lika färgglada

C'EST AMOUR
//Jullan-som ska-på-dans-snart-men-måste-typ-plugga-som-en-uggla-innan (<---pas amour)

1 kommentarer

mamma <3

09 Feb 2010 10:26

Men det är väl great - att du betar av alla skolor som du INTE vill gå på. Då måste det ju till slut bara bli en enda kvar och då får du ta den... ;-)

Kommentera

Publiceras ej