Hela min dag!

2kommentarer

Min kropp är underlig. Igår hade jag fyrtio i feber, spydde tre gånger på natten, kunde knappt gå rakt och sov var tredje timme. Idag har jag 36,7, huvudvärk och slipper sitta i karantän eller gå i exil (jag är närapå frisk alltså, och fisk är något vi kommer äta idag). Är det inte lustigt, så säg? I alla fall, jag sitter som ett frågetecken (bokstavligt talat). Men glad är jag alltid!!!!



Så, bara för att livet är mycket bättre än igår tänkte jag lägga opp lite bilder från min sextonårsdag som lite grädde på mitt mosiga liv!

 Titta! Kalasbörjan på dagen med paket i sängen och sång! Monsterfia är vaken!!!!
 Det blir bara bättre och bättre. Nypressad apelsinjos, mitt favoritbröd (som smakar precis som det i Ireland) och... tra la la MIN SKO!!! Och min undersköna morgonrock i siden! FABOLOUS!
 Åh vad detta fascinerar mig. Min megacoola moster Tjena-Lena är allt en finurlig männska!
Efter en hel dag i skolan (med födelsedagssång och sittande!! = hemskt) blev det kalas chez moi avec mes copines. (Vi tycker om att leka och busa = apskoj)
 Och något att stoppa i magen blev det i allra högst grad, pannkakstårta så klart, vad vore väl en fest utan det? Bulle, chokladtårta, hallongrottor, sockerkaka och sallad och safter!
 Here is the GANG!!! (med stort gang och gagn) Från höger: Jk, Siri, Heliga-Hedda, Vicke, Maria.
 Viktor and Maria. Skål säger V med platt hår och M har en svenskflaggad-bulle! Skål på det!
 Vackra skapelse! Dagen till ära klädd i prinsessklänning och mitt paket från H-H, världens finaste hatt ♥

BLOMMA BLAD, EN MILJARD (...pussar på alla som gjorde min alldeles egna dag så bra)

2 kommentarer

mamma <3

24 Jan 2010 19:34

Du tjuvstartade ju dessutom redan dagen före med kalajs, två dar i rad med firande för allas vår JULLAN! Sweet sixteen...

viktor.

25 Jan 2010 21:02

och evelinas hand, glöm inte den!!! :D

Kommentera

Publiceras ej