Genom ett trollslag så duger jag inte

1kommentarer

Innan idag fanns det två saker jag hatade. Det första var att raka armarna och den andra var att rengöra glasögonen. Men idag har det kommit ytterligare en grej att lägga till på min hat-lista.

För rent krasst, vilket är bäst? Att Jag mår bra eller att Ni mår bra? "Ni" är personerna som begär lite för mycket av mig, t.ex. att jag återigen skall behöva be om ursäkt över mig själv (skämmas över min egen kropp), inte kunna komma i några kläder för att de inte passar, inte kunna ha min BH-storlek eller att jag ska gå opp till 55 kilo(!). Så som det var innan jag blev nöjd med mig själv alltså... Varför får jag inte vara som jag är nu för? Är inte det bra nog? Kan ni inte låta mig vara helt och fullt glad i varenda del av min kropp? Ni slipper ju för fan tjatet om att jag är för rund dygnet runt, kan ni inte låta mig var glad och smal? (något som i min värld är sammanlänkat)

Nej. För ni som inte ens har med det att göra, ni som är egoistiska, vill se mig ledsen eller rent utav avundsjuka på mig tål inte att se mig så som jag är! Det enda ni gör är att tjata, och ni skulla bara våga komma och säga att jag äter för lite eller något i den stilen, igen, för då kan jag säga er att ni kan dra   åt   helvete  

...ORD OCH INGA VISOR TRA LA LA
//hon som åt en halv potatis och spydde ut den igen på jobbet och som ska gå och träna i två timmar nu

1 kommentarer

viktor.

28 Jan 2010 16:41

du har fan så rätt snygging!

vafan, låt julia vara i fred liksom!



puss!

Kommentera

Publiceras ej