Lördag kl 21:15

3kommentarer

 
Skutte & Bikinibrud

Idag är en bra dag. Den började med att jag väckte Eve. Hon frågade om jag var megapigg eller något idag. Då sa jag att det var jag inte, jag har bara varit trött i veckan (jag var alltså bara mitt vanliga jag imorse)!

 
Bikinibrud vid Rånen

& nu tänker jag tillbaka på min dag som passerat och tycker att den har varit jätteotroligt rolig. Jag har äntligen flyga-över-molnen-till-andra-sidan-av-universum-känslan i mig! (undrar vad som finns därute?) Jag längtar något otroligt till sommar! & gunga på en gunga medan vi fortfarande är unga! Jag vill göra saker samtidigt som andra som befinner sig långt bort (samtidigt som Maria till exempel) för om man gör dom samtidigt är det ju nästan som att göra det tillsammans!!! Och fast att jag sett ett dött rådjur på isen idag såg jag en levande galt igår och det överväger det dåliga med hästlängder långa mil!

 
Bikinibrud vid Österlen(& fiskmås)

Det var väl allt för mig och min bikinibrud till syster! Hon är vacker och jag skulle nog vilja bygga en koja i vardagsrummet och sova i inatt. Vi får se om jag kan trycka in'na, för sova ensam i koja dä törs jag inte!

Livet suger inte, DET DUGER!!!!
//♥

3 kommentarer

Österholm

31 Jan 2010 18:39

Ja vilken vacker syster du har!! Tror det syns att hon är släkt med mig eller vad tror du??? Eller annars kanske man kan säga att det är tur för er om det inte syns!!! Tjao tjao

Österholm

31 Jan 2010 18:40

Glömde fråga om du sov i någon koja i vardagsrummet??

Jk

02 Feb 2010 21:36

Det gick ala inte få in'na trots allt, du! Jag fick sova i min säng, inte alls lika skoj. Men nog ska vi tälta i vardagsrummet någon annan gång, jo det ska vi!!!!

+ du är söt

Kommentera

Publiceras ej