Och jag gillar't!

1kommentarer

Tänka sig, igårkväll klockan efter:nio ringde aftonbladet till morsan. Nääj, tänkte hon, inte försäljare! Det var faktiskt inte det heller, kors i taket. De ville bara fråga om jag fick vara med i Aftonbladet. Det fick jag, så nu är jag det.
Det som jag är ganska stolt över är att jag var cool.
Fråga: Ska ditt barn heta Lotta?
Jag svarar: Nää, det tror jag inte. Den skulle heta Trisse, som en katt i Pelle Svanslös.
Det är ju värsta coola svaret! Att jag kom på det mitt i telefonen alltså. Ja, så jag har mycket att vara glad över. (jag kanske är åtminstone lite smart i alla fall, liksom).

Ikväll får jag vuxenpoäng också. Min allra första bjudning! Jag har bjudit tre alldeles för underbara par som skall äta min mat!!!! Megaballt.

I all hast
//Jk

1 kommentarer

moster

10 Jan 2010 13:29

Tjena, dä ä .... Jag måste säga att du har plockat vuxenpoäng. En suuupergod räksoppa och en helt suverän pannkakstårta. En jättetrevlig kväll med god mat,roligt spel och framförallt trevligt sällskap.TUSEN TACK.

Kommentera

Publiceras ej