Today is a good day

1kommentarer

Här kommer jag och skulle skriva om mitt hyperintressanta liv då då, men något kommer före. Va tusan har 21 besökare gjort på min blogg?! Stackars satar :D

Haha. Men min dag har ju rockat rockring idag igen. Hela veckan (hur många dagar har gått?? Vad är det för dag egentligen??!) har bara rusat i ilfart, jag har skrattat som en orangutangunge megamycket! (& som ni ser vet jag inte ens vilken dag det är!) Däremot vet jag ganska säkert att jag åt pizza efter skolan igår, och idag. Utan lök.

Så rockringen rockar lika fort som dagen snurrar, och jag kanske inte kan snurra så bra ännu men om jag fortsätter med att sporta pizza varje dag efter skolan lär jag i alla fall rulla ganska bra!
Jag är gla♥
//Jullan

1 kommentarer

viktor.

21 Jan 2010 20:58

det verkar som att någon besöker mig ganska ofta också, var det inte du som inte läste min blogg. du ligger ialalfall som favorit på min blogg så det går ju jämt ut!



puss!

Kommentera

Publiceras ej