Det finns så mycket att göra...

0kommentarer

... och jag försöker hinna med allt! Lyckas gör man ju också, bra som man är. 
(Jobb 1, jobb 2, ut och gå, fika, mys, tält med bus).
Samtidigt som man går och är spänd över om man överlever dagen eller inte.
Det gör livet så mycket mer spännande om man tänker så! :D
Är jag död imorgon eller inte?
Så gör man allt roligt man tänkt och försöker vara så duktig som möjligt.
För man vill ju inte att det skall stå på gravstenen att man var en butterfis som inte tog vara på det man hade.
Visst vill man inte det?
Nää, inte jag i alla fall.
Nu orkar jag inte skriva mer.
VI FÅR SE OM VI SYNS IMORGON, HÖRNI!!!
Hahaha.


Bästa Frida och jag skall först ha kakkalas med andra bra vänner och sen skall vi sova över på studsmattan.
Men först en promenad.
Man vill inte gå opp i vikt inför helgen.
Då är det dans i karnebåtfestival!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej