God natt!

1kommentarer

Fleece och täcke och strumpor. I don't like it. Perfekt väder för att baka möra möss med mormor emellertid (med svans för första gången!). Måste gå och sova så att jag är pigg. Det är fullspäckat schema imorgon, förutom att åka till mormor; njuta av dagen, fånga dagen, göra det bästa av dagen osv osv. Tur att det inte är så utmattande saker att göra, jag tror att det är sånt man orkar med. För sånt man tycker är skoj är inte jobbigt. 

Det är lätt att leva! :D
//Jullan



P.S. Människor som gör saker bara för att göra en annan människa ledsen är inte värd att bry sig om.
Jag tycker i alla fall att det är bättre att bry sig om människor som vill en väl.
Så, du-vet-vem, bry dig om mig!

(jag bryr mig om dig, massa)

1 kommentarer

Anonym

26 Jul 2010 00:32

JULIA <3

Du vet väl att jag bryr mig om dig? Massor!!!

Kram från du-vet-vem ;-)

Kommentera

Publiceras ej