Greetings from Talldungen!

3kommentarer

Här är det 27 grader i köket och vi bara njuter så mycket som möjligt, kanske inte Eve, mamma och pappa för de klagar ganska mycket, men jag tycker om det. På natten är det dock ganska svårt att sova här i huset men jag har ju ett flyttbart täcke så det är bara att jag sover där jag känner för det. Det är bra med flyttbara täcken, i natt kunde jag ju bara därför flytta först in till Eves rum och sedan ned till teverummets soffa. I natt skulle jag ju kunna sova i badkaret för det har jag inte provat på. Studsmattan med Frida förra veckan det har jag i alla fall sovit på. Jaa, för det är ju ganska trevligt att dela det flyttbara täcket med någon också.

Vi åker på äventyr lite sisådär lagom ofta också. Tittar på den fina naturen och alla djuren. Och igår fördrev jag halva dagen hos min uzbekiska vän Gulli (hon heter Gulmira), och det var en upplevelse!

Jag har energi i alla celler och typ blodådror och försöker på olika vis bli av med den på det roligaste sättet jag för tillfället kan komma på (har dummsugit, gjort 300 sit-ups, solat, målat alla tjugi naglar, plockat in disken etc. etc).
Jag mår så oerhört bra av denna metod att leva på och njuter i fulla drag för snart kommer nya tider och de kanske är mycket svårare än dessa.

Ta hand om dig, jag kanske kommer och hälsar på någon dag!?
MVH Jullan som du känner på något vis.

3 kommentarer

Anonym

15 Jul 2010 15:50

Tack för brev ;-)

Du är alltid välkommen till mig, hoppas du vet det?

Frida!

18 Aug 2010 15:12

Jag kommer på måndag nästa vecka så att vi kan prata om hur första dagen i skolan var!!!???

Jk

22 Aug 2010 20:27

KOM BARRE! PUSS på dig!

Kommentera

Publiceras ej