MYSFAKTOR!!!!! :*

0kommentarer

Det är freakin awesome!!! Jag har så mkt adrenalin så dä bara pirrar i hela kroppen!!
Vi har liksom tränat dans till karnebåtfestivalen och allt annat är också så jäkla bra så man bara vill va lycklig utan så mkt gränser, du vet?!! Nå toppen av lycka hela livet ut och sen dö mä ett stort jäklla flin i nyllet och veta tt man haft det gr8 här i livet 

PUSS PUSS PUSS

Jag kom till exempel in på De Geer. Ska läsa språk! ...
(den här känslan jag har i kroppen, detta sätt jag är på/känner, så vill jag alltid vara/känna)
...Sen kan jag ge mig ut i världen tillsammans med mina nya erfarenheter!

Sommar, njuta av livet, inte dömma människor, rosor på kinden, varm choklad, roliga citat, skriva dagbok, måla och baka för nojets skull!!!!!

ÅHH!!!!



Såhär glad har jag inte varit sen för typ mer än ett halvår sen. Det var såhär jag var innan. 
Det känns som att JAG är tillbaka :D :D :D :D :D
Är jag det?
´Nää, bara tillfälligt skulle jag tro. Efter att ha dansat. Imorgon kommer jag vara likadan som efter igen.


MEN vafan, jag håller i känslan. Till midnatt är jag JAG ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ ♥♥  ♥ ♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentera

Publiceras ej