I ♥ my sommarjobb

1kommentarer

- Jag har en död fluga på tutten.
-Jag har en myra i brallan. (det lustiga är att alla vet att man inte ljuger)
- Nää, usch och fyfan!!! (så låter kommentaren när man för TREDJE gången trampar i tuggummi som kokar i solen)

Däremot kan det på rösten höras en förändring till den aning snällare tonen när en total främling efter att vi skojat friskt om det tråkiga jobbet kommer med varsin glass åt oss. Då kan det låta annorlunda. ♥ (Stig hette han)

Frida får träningsvärk i magen. Jag tror aldrig jag skrattat så mycket som jag gjort på detta lov (och detta är bara början på det).
TROR NI JAG GILLAR'T ELLER?!!!!!!!!!  :D :D :D :D :D
//Jullan

1 kommentarer

FRiiiDAFreJ, tjollahopptjollahej!

04 Jul 2010 20:10

JullanGullan, så fint du skiver!



Och vad säger man?!?!?!... Skratt (näst intill gråt), DRÖMMAR, sol&värme, magont, roliga kommentarer från skojiga snubbar, SOLKRÄM&VATTEN, Waka waka(:D:D:D<3) och ogrÄÄÄs

(& snygga killar!)



Hihiiiiii, vi är INTE busiga(^^), vi är bara EXTREMT förälskade i LiVET :D:D:D <3



SoMMARJoBB är inte så fel ändå!

man...

...tjänar pengar

...jobbar på brännan

OCH

...HAR MEGASKOJ

(Det blir vad man gör det till!!!)



Love i mängder!



PUSSSSIS<3

Kommentera

Publiceras ej