Just det!

0kommentarer

Mamma bjöd mig på lunch idag. Det var bajsgott. (Det är ett väldigt bra betyg). Sen bjöd jag mamma på efterrätt. Min mamma är bäst.

Sen klippte hon sig nu på eftermiddagen. Jag var ensam hemma och åkte ned för lite skvaller. När jag kom in låg där fullt med långt, tjockt och krulligt hår på golvet.
"Tack gode Gud, Tack Kristina (som min kusin till frisör heter)! Det var tur att du tog benen på henne också."
Hehe. Mamma blev assur. Men skoj hade jag. Tills jag insåg att det inte var mammas hår som där låg. Osis. Det var en turk som rakat av sig hela frippan och fått stubb på köpet...

WHAT A FUCK, vi är ju apor från början och nyfikna på en mer jämställd värld! Vi kvinnor ska också få ha håriga ben om vi så vill, lika mycket som män har det och sina buskiga ryggar (BLÄH!).
Men mina ben är lena och mjuka som de allra finaste rabarberstjälkarna i mormors trädgårdsland. För jag tycker det är skönt. Alla får ha som de vill, och jag skojar bara med dig mamma. :)
//JK

Kommentera

Publiceras ej